duminică, 22 iulie 2012

Cum arată frumusețea? Rugăciunea unui tată la mormântul fiului său ucis pentru Isus



Rugăciunea unui tată creștin într-o țară musulmană la înmormântarea fiului său, care după ce a revenit în țară de la studii la una dintre cele mai prestigioase școli din Anglia a fost martirizat pentru credința lui în Isus de către concetățeni:
“O Dumnezeule, ne aducem aminte nu doar de Bahram, ci și de ucigașii lui. Nu pentru că l-au ucis în floarea vârstei și ne-au făcut inimile să sângereze și ochii să curgă… Prin crima lor, noi acum te urmăm pe Tine mai adânc pe calea sacrificiului de sine; 
Teribilul foc al nenororcirii arde în noi tot egoismul și posesivitatea; 
Această flacără descoperă în noi profunzimea depravării, răutății și judecării altora și măsura urii și păcătoșeniei propriei naturi umane;
Ea desoperă mai clar ca niciodată nevoia noastră de a ne încrede în Dragostea Ta Doamne așa cum a fost ea arătată în crucea lui Hristos și în învierea Lui.
Dragoste care ne face să ne înfruntăm ura noastră față de cei care ne persecută, dragoste care ne aduce răbdare, capacitatea de a îndura, curaj, loialitate, smerenie, generozitate și mărinimie a inimii.
O Doamne, sângele lui Bahram a înmulțit roada Duhului în pământul inimii noastre. Și când ucigașii lui vor sta în fața ta în ziua Judecății, adu-ți aminte de roada Duhului prin care ei ne-au îmbogățit viețile și iartă-i!”
Mă rog pentru toți urmașii lui Isus, tați și fi din lumea musulmană care îi pierd pe cei apropiați în mod regulat. 
Mă rog și pentru mine să am puterea ca într-un astfel de caz să spun și eu o astfel de rugăciune. Mă rog să îmi aduc aminte că viața asta nu este despre mine și despre confortul meu sau al familiei mele, ci despre Isus cel frumos, singurul remediu pentru hidoșenia noastră și singura sursă a iubirii nemărginite care poate curge și prin noi față de toți cei care l-au ucis pe El sau și-ar dori să ne ucidă pe noi.
Luată din cartea: Kingdom without Borders de Miriam Adeney

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu