duminică, 5 ianuarie 2014

Când vine Regele


Majoritatea am văzut filmul ”Return of the King”, ultima parte a trilogiei: ”Frăția Inelului” inspirat din cărțile lui Tolkein...
Acolo când apare regele trebuiesc îndeplinite câteva condiții ...
Când Hristos Adevăratul Rege al Istoriei și al Universului vine întrupat, vărul său prooroc, Ioan Botezătorul ne anuntă care sunt condițiile în care vine Adevăratul Rege, Isus:
Luca 3:16- 17  ”Ioan, drept răspuns, a zis tuturor: „Cît despre mine, eu vă botez cu apă; dar vine Acela care este mai puternic decît mine, şi căruia eu nu sînt vrednic să-i desleg cureaua încălţămintelor. El vă va boteza cu Duhul Sfînt şi cu foc. Acela are lopata în mînă; Îşi va curăţi aria cu desăvîrşire, şi Îşi va strînge grîul în grînar, iar pleava o va arde într'un foc care nu se stinge.”
Semne că vine Isus într-un loc, să zicem orașul Satu Mare, sau oricare altul:
  • Majestatea Sa este venerată (cureaua încălțămintelor)
  • Puterea Duhului energizează oamenii în mod manifest (Botezul cu Duhul Sfânt) pentru a îndeplini agenda lui Isus (dragoste cu sacrificiu și în slujire și în dreptate și în vindecare și în eliberarea celor slabi - Luca 4)
  • Focul pasiunii divine se manifestă ca să distingă clar adevărul de minciună/  realitatea de fals/ cei ce se autodamnează se disting clar de cei care îi aparțin lui Isus : nu este confuzie! (pleava de grâu)
  • într-un cuvânt: lucrurile se radicalizează!
Chiar vreau să particip și să fac parte dintr-o manifestare vizibilă a Regelui, Unsului, Mântuitorului Isus în familia mea, la locul meu de muncă, în orașul meu?
Sunt dispus să trăiesc și să fiu o voce a Domnului care anunță venirea Lui cu putere?
Sunt dispus să plătesc prețul radicalizării poziției oamenilor și eventualei persecuții care se poate naște?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu