luni, 4 februarie 2013

Iadul sau cerul din noi înșine - Împăratul în standby?


”Vie Împărăția Ta, facă-se voia Ta, precum în cer și pe pământ”
În cer e armonie perfectă, înțelegere și afecțiune incandescentă, dragoste creativă, plăcere de nedescris, sarcinile sunt bune, perfecte și se îndeplinesc cu bucurie, rapid, cu ușurință și cu recunoștință...
Dacă în mine însumi nu e cer, dacă în tine nu e cer...
Dacă în famila mea, în a ta, nu e cer...
Dacă în relațiile mele și în responsabilitățile mele și ale tale nu e cer...
E semn...
Că încă
Împăratul nu e lăsat să conducă ...
și că ceea ce egoul meu și al tău vrea e încă mai important decât ce vrea Cel care știe mai bine și ne vrea mai binele!
Doamne vreau mai mult cer în mine. Vreau mai mult din Tine în mine!
Ai milă, deschide-mi ochii, deschide-ne ochii să ne pocăim, să renunțăm la ideea că suntem mai deștepți ca tine... m-am săturat de atâta iad pe care îl produc cu propriile gânduri, limbă și acțiuni...
Vreau mai mult cer, pentru mine și pentru cei care mă înconjoară!
tu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu