vineri, 6 aprilie 2012

Închinarea: a acorda valoare! - Pe cine sau ce consider valoros?

Dacă închinarea înseamnă să acorzi valoare: să consideri valoros, extrem de valoros, suprem de valoros o persoană sau un lucru, ce consider eu valoros? Cum se vede cel mai bine asta? În ce investesc timpul meu liber și în ce îmi investesc banii.
Împărăția lui Isus ar trebui manifestată în atâtea domenii în orașul meu, în familia mea, în relațiile mele. Am timp pentru a fi mâinile și picioarele lui Isus?
Cifre: 91% din români se uită zilnic la tv. 47% din familii au acces la internet. La un sondaj la care am luat parte: În general respondenții se uită la tv și stau pe internet în medie între 3-10 ore pe zi.
Adică: oamenii se închină. Acordă valoare. Valoare mare. Consideră valoros.
Cât timp acorzi divertismentului săptămânal? Cât lui Dumnezeu și Împărăției? Ce iubim mai mult?
Pentru cunoscători de engleză mesajul următor vă va provoca. Pe mine m-a provocat.
http://whchurch.org/blog/6247/stoicheion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu